123
اعلانات ادارية
  • ♥♥ راسلنا لوضع اعلانك او من خلال شراء خدماتنا من خمسات وستحصل على مميزات اعلانية خيالية ♥♥

  • ♥♥ ادعوا اصدقائك للاشتراك معنا لتصل جميع اعلانات التوظيف واخر الاخبار والمواضيع الى بريدكم الالكترونى مباشرة ♥♥

  • ♥♥ ضع إعلانك معنا مجانا * وبدون تسجيل * ( نحقق لك الاشهار والانتشار وزيادة الاعضاء والزوار لدينا باك لينك عالي وارشفة عالية ومشاركات عبر التواصل الاجتماعي ) ♥♥

  • ♥♥ ( لمتابعة آخر الاعلانات والوظائف والمواضيع والاخبار أولا بأول يرجى مراجعة موقعنا من كل حين لآخر حيث يتم النشر وبشكل مستمر لكافة المواضيع المتنوعة والهامة ) ♥♥

* منتديات هندسة بلا حدود * يتم تفعيل الحساب خلال 24 ساعة من قبل ادارة المنتدى او من خلال ايميل تسجيل العضو مباشرة *

ضع إعلانك معنا مجانا * وبدون تسجيل * Customer satisfaction Images21


شاطر


بيانات كاتب الموضوع
Customer satisfaction
كاتب الموضوعرسالة
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
عضو جديد
الرتبه:
عضو جديد
الصورة الرمزية

pattern
البيانات
البلد البلد : مصر
الاوسمة الخاصة الاوسمة الخاصة : عضو جديد
الجنس الجنس : ذكر
عدد المساهمات عدد المساهمات : 27
نقاط نقاط : 11867
السٌّمعَة السٌّمعَة : 2

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:
https://www.gold-pattern.com/en

موضوع: Customer satisfaction Customer satisfaction I_icon_minitimeالخميس 16 مارس 2023, 12:35 pm

اذا احتوت المشاركة صورا - قم بالضغط عليها لعرضها بحجمها الطبيعي İ12





3535 منتديات هندسة بلا حدود : Customer satisfaction



Customer satisfaction
 
Despite all the effort and money poured into CX tools by companies, customer satisfaction continues to decline. In the United States, it is now at its lowest level in nearly two decades, per data from the American Customer Satisfaction Index (ACSI). Consumer sentiment is also at its lowest in more than two decades. This negative dynamic in the customer-centric ecosystem in which we now live creates the challenge of figuring out what is going wrong and what companies can do to fix it.
 
The short answer is that companies need to create an amazing customer experience. Customers no longer only compare companies to their competitors. They compare with the best companies and brands across industries. But satisfaction across the board is in decline! That begs the question: What customer satisfaction areas should companies tackle strategically to create greater profit at lower risk?
 
[rtl]توصيات الاسهم الامريكية[/rtl]
 
 
 
We base our answer on research at the ACSI — analyzing millions of customer data points — and research that we conducted for our book, The Reign of the Customer: Customer-Centric Approaches to Improving Customer Satisfaction. For three decades, the ACSI has been a leading satisfaction index (cause-and-effect metric) connected to the quality of brands sold by companies with significant market share in the United States.
 
Here are the top 10 areas to focus on to satisfy customers and create greater profit at lower risk:
 
Customer Satisfaction is a Strategic Asset
 
The American Customer Satisfaction Index defines customer satisfaction as a strategic company asset that should be optimized. Satisfaction should not be maximized but also not ignored; optimization is the key. Companies thrive by delivering on customers’ satisfaction expectations in combination with quality, value, and complaint handling. The focus should then be to manage the optimization of satisfaction relative to customer expectations and company resources used.
[rtl]توصيات الذهب[/rtl]
 
It is important to understand this optimization of customer satisfaction since there is a complicated — and ultimately negative — relationship between satisfaction and market share. That is, while high and improving satisfaction in smaller companies drives market-share growth, maintaining high satisfaction once the market share is larger becomes more difficult. This is because with a larger market share typically comes a more heterogeneous customer base and more diverse customer behaviors, which makes delivering high satisfaction more difficult.
 
Understand What Customers Expect
[rtl]توصيات العملات [/rtl]
 
 
 
What type of demands do customers have relative to their experiences with companies? Let’s start with the misnomer of sky-rocketing expectations. For the past 12 years, using ACSI data, customer expectations have been relatively steady at the macro level (across industries and companies), scoring between 79 and 82 on a 100-point scale (where 100 represents the highest expectations). Now, companies in the auto industry like BMW, Mercedes, and Toyota, seemingly always have much higher expectations than average (>90) from their customers that they have to manage.
 
Despite the steady cross-industry expectations, the popular choice for many businesses is to aim higher and higher, and at least to “always exceed customer expectations.” Is this the future trend in customer expectations? Practically, it is a flawed argument since companies should avoid promising to “always exceed expectations,” as attempting such a strategy is not sustainable. Companies can and should delight the customer with an amazing experience but with realistic aims.
 
Quality Performance Matters
 
How have customers’ quality perceptions evolved (brands, products, and services)? Important in this context is what constitutes quality. Quality, as measured within the ACSI, refers to reliability and customizability, but customizability dominates reliability as a driver of satisfaction. At the macro-level, for the past 12 years quality has been residing in the 79 to 83 range on a 100-point scale (where 100 is the highest quality). For example, Quaker has impressive scores on overall quality, with BMW and Publix peaking in product and service quality, respectively.
 
A key issue moving forward is likely to be strategies for improving satisfaction in the absence of gains in perceived quality for many companies. Contrary to what managers often think, quality trumps price. More broadly, quality also trumps value as a driver of customer satisfaction across most economic sectors and industries. Plus, we live in a “mass customization” economy, which is reflected in satisfaction being more sensitive to the personalizability than the reliability of products and services.
 
 
https://www.gold-pattern.com/en

" ======================================================= "

" انتهى الاعلان او الموضوع او الخبر "


خبير سيو تواصل معي : خبير سيو

ميز اعلانك من هنا : اعلان رابط نصي دو فلو على منتديات هندسة بلا حدود 5$ فقط لشهر واحد - متجر خدمة لي

اعلان مميز : امتلك متجر الكتروني احترافي مع منصة استقل

خدمات تحسين سيو المواقع



" فضلا وليس امرا شارك الموضع مع الجميع عبر المواقع لتعم الفائدة "
" اعلن هنا لمدة اسبوعين ب 5$ دولار انقر على الاعلان للحجز من خلال متجر خدمة لي او راسل نبيل الدم"




سهم الموضوع الأصلي : Customer satisfaction // المصدر : موقع ومنتديات هندسة بلا حدود للاعلانات والسيو // الكاتب : pattern


توقيع العضو ; pattern

امتلك متجر الكتروني


Customer satisfaction

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة

مواضيع مماثلة

» “Customer Service Excellence ”
» “Achieving Excellence in Customer Service _Providing a Quality Service”
امتلك متجر الكتروني احترافي مع منصة استقل الكلمات الدلالية (Tags)
منصة استقل رابط الموضوع
odessarab bbcode BBCode
odessarab HTML HTML كود الموضوع
الإشارات المرجعية والمشاركة عبر مواقع التواصل الاجتماعي
التعليق على الموضوع بواسطة الفيس بوك



الــرد الســـريـع
منتديات هندسة بلا حدود

هام جداً: قوانين المساهمة في المواضيع. انقر هنا للمعاينة



Flag Counter منتديات هندسة بلا حدود

مواقعنا
لطلب الإعلان لدينا تواصل معنا واتساب
مواقعنا

اخبار سرايا العاجله الاردن

حي نزال شارع الدستور

سيريال نمبر داونلود مانجر

الرقم التسلسلي internet download manager مدى الحياة

الرقم التسلسلي للداونلود مانجر

رقم تسلسلي
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20
تبادل إعلاني

تبادل إعلاني نصي معنا على منتدياتنا باك لينك خرافي



تعرف على منتديات هندسة بلا حدود

يعتبر موقع منتديات هندسة بلا حدود من المنتديات المشهورة والمهمة ومن المواقع الهندسية العربية على الانترنت ،وحتى الآن عدد الأعضاء المنتسبين له في المنتديات كأكبر تجمع هندسي عربي حتى الآن .ويهدف الموقع إلى نشر المعرفة الهندسية وتقديم كل ماله فائدة للمهندسين والفنيين والمهتمين من خلال أقسامه العلمية والهندسية المتعددة ،بالإضافة إلى وجود أقسام عامة تستقطب الكثير لمختلف النقاشات الهادفة.

جميع الحقوق محفوظة © منتديات هندسة بلا حدود Powered by phpBB ® Copyright © 2012 - 2024

لا مانع من الاقتباس واعادة النشر شريطة ذكر المصدر منتديات هندسة بلا حدود. الآراء والتعليقات المنشورة تعبر عن رأي أصحابها فقط - اقرأ قوانين المنتدى.
تصميم منتديات هندسة بلا حدود نبيل الدم